Grafický design obalů je více o náladě, než si myslíte

Na tvorbě grafického designu pro rúznorodé řady výrobků je nejlepší to, že můžete přijít každý den do práce a navrhnout daný výrobek úplně jinak, než jste to udělali v pátek nebo ve středu předešlý týden. I kdybyste si řekli, že práce na stejném výrobku by musela pro designéra být nesmírně nudná a nezajímavá, mýlíte se. Nedělá nám problém každé ráno vstát a podívat se na stejný předmět z úplně jiného úhlu pohledu, přijít s novým kreativním řešením konceptu nebo dotáhnout vyladěním koncept předchozí. Dokážeme čerpat inspiraci z jakéhokoli odvětví či dokonce doby, přenést ji do moderního světa a ukotvit ji pevně v regálech vašeho oblíbeného obchodu.

Žlutá barva, postavičky a super typografie

Každý element, který tvoří součást obalového designu, je důkladně podroben analýze zkušených očí grafického designéra ještě předtím, než je „přimíchán do polévky“. Nějaké ty tajné recepty tam jistě existují, vždy je to ale o citu, inspiraci a konkrétním nápadu kuchaře-designéra. Baví nás vařit každý den něco trochu jiného, i když některé společné znaky se dají najít napříč všemi recepty na úspěch. I při vaření je přece logické, že cibuli dáte na pánev před masem a ne opačně. Něco podobného funguje i v případě postupu při práci na obalovém designu. Jsme přesvědčeni, že výsledná chuť je harmonií všech prvků a že nejlépe je umí dát dohromady právě zkušený designér.

Diverzifikace cílové skupiny v rámci produktové řady

V tomto případě jsme na rozdělení jednotlivých produktů využili ilustrací různých postav pro daný druh čaje. Je snadné identifikovat se s vtipným džentlmenem nebo královnou a u dětí zase s karikaturami jejich vrstevníků. Celkové provedení si téměř samo říkalo o rozlišení těchto obalů i barevně, my jsme však zvolili pro sjednocení celé řady na regálu výraznou saharskou žlutou jako hlavní podkladovou barvu.

Tea-1Tea-2Tea-3Tea-4