#logo #identita #webdizajn #webdevelopment #monikastabova #architect
Minimalistické, moderní, nenápadné webové stránky na míru pro architekta s mezinárodní působností. Webový design totožný s vizí svého klienta.
Osobnost posilující identitu
Při vytváření identity architekta, který jde na trh s kůží na trh, musíme být opatrnější než kdy jindy. Jakákoli negativní konotace nebo špatně zvolená symbolika by mohla mít dopad na sebevědomí samotného člověka. V tomto případě se nám však podařilo najít skvělé řešení kombinací prostřednictvím nejjednoduššího symbolu – dvojtečky.
Dvojtečka za jménem ponechává prostor pro rozvoj identity. Ukazuje, že Monika Stábová není jen architektka, ale že je také profesionálka, designérka a především osobnost s jasnou vizí a stylem. Samotný motiv jsme z identity přenesli do online sféry.
Webový design rozvíjející identitu pro nový horizont
V tištěné podobě je každý symbol nepohyblivý. Díky jeho jednoduchosti jsme mohli dvojtečku přenést na internet. Navzdory omezenému rozpočtu si naši programátoři a kodéři dokázali vyhrát s dvojtečkou, která ožila. Tím jsme dosáhli toho, s čím architekti často bojují – nemožnosti přesvědčit klienta, že pokud dílo ožije, získá nový rozměr.
Záměrně zvolený černobílý design jsme vyvážili ukázkami referenčních projektů architekta, které stránku oživují představením materiálů, dřeva, rostlin a mnoha dalších přírodních prvků. V rámci systému jsme doplnili na míru vytvořený CMS – systém správy obsahu pro co nejjednodušší ovládání. V rozsáhlém blogu jsme zachovali škálovatelnost stránek do budoucna.
Při spuštění nezapomeňte na kontrolní seznam – google analytics, remarketing, newsletter, SSL, cookies.
Mnoho projektů má tendenci v závěrečné fázi zanedbávat to, co je činí jedinečnými. Naštěstí díky našim vyladěným interním procesům si tyto věci hlídáme a nezapomněli jsme ani na dnes již základní nastavení účtu a propojení při spuštění. Není nic horšího, než když se rok po spuštění webu rozhodnete spustit online kampaň a zjistíte, že jste po celou dobu nesbírali žádná data. Závěrečná práce může trvat hodinu/dvě, ale má obrovský význam pro další život, budoucnost webu.