Naším cílem při navrhování tohoto obalu bylo vytvořit jedinečný a osobitý výrobek, který se jasně odliší od ostatních dětských výrobků v tomto segmentu. Zatímco konkurence v té době byla buď konzervativní, nebo postrádala jakýkoli kreativní design, nám se podařilo dát našemu klientovi náskok v maloobchodním odvětví. Koncept designu obalů pracuje s kreativními motivy, které kombinují hravé ilustrační prvky s fotografiemi potravin a ingrediencí.

Jedinečnost tohoto projektu balení spočívala v původní obchodní strategii vytvořit několik návrhů pro stejný projekt, aby se spotřebitel mohl při každém nákupu výrobku setkat s různými nápady.

bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging
bivoj parky packaging

Spolupracujte s námi

Interested in working together? Let us know.