#maspoma #video #reklama #kreativa #kampaň #byMAISON

Konceptem Rodinný recept jsme spotřebitelům poprvé představili značku Mäspoma prostřednictvím reklamního sportu s plným využitím online médií.

Naším zadáním bylo zvýšit povědomí o značce a připravit ji na postupný generační přechod k nové cílové skupině zákazníků.

Kreativní koncept Rodinný recept jsme zhmotnili do videa ve spolupráci s produkční agenturou Protos.

Hned od první klapky jsme se při natáčení nesmírně bavili. Nadšení a vtip našeho konceptu se přenesl na všechny zúčastněné, kteří se podíleli na jeho produkci. Věříme, že tento pocit zažívají i diváci a právě díky tomu vzbudil tolik pozitivních ohlasů.

Příjemně a nenuceně komunikuje laskavý přístup značky ve vztahu matky a syna a jeho postupného odchodu z domova a do samostatného života. Láska k vaření a její komediální zobrazení vyjadřují hodnoty značky Mäspoma. O čem jiném je přece vaření, když ne o lidech, na kterých vám záleží nejvíc?

Co všechno jsme pro Mäspomu vytvořili?

Získat si důvěru klienta vyžaduje hodně času a úsilí a my si to velmi dobře uvědomujeme. Po letech spolupráce víme nejen to, kde se aktuálně firma nachází, ale především cítíme, kam směřuje. Pomáháme značkám se vyvíjet a realizovat svoje vize pomocí dostupných prostředků.

V případě Mäspomy, rodinné firmy ze Zvolena, máme za sebou redesign více než 200 SKU, implementaci B2B a B2C vizuálu, správu webu, e-shopu a online kampaní.

maspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny receptmaspoma rodinny recept