#packaging #design #maspoma #gril #dip #dressing

Pro značku Mäspoma jsme vytvořili a v současnosti spravujeme design obalů pro více než 300 SKU. Náš sebevědomý packaging design z počátku rebrandingu společnosti se velmi dobře drží i dnes. Jeho výrazná geometrie a odvážné barvy se osvědčily jako nadčasové. Všechny nové produktové řady proto dodržují základní charakteristické prvky tohoto designu.

Značka je schopna pružně reagovat na neustále se měnící potřeby trhu, a proto letos představila několik nových výrobků. Agentura vyvinula nový design, který vychází ze značky Mäspoma, ale zároveň nese drobné změny, které jej činí moderním.

Pro sadu nových výrobků jsme se rozhodli vytvořit samostatné produktové řady, které se zřetelně liší svými obaly, přestože byly uvedeny na trh ve stejnou dobu. První řadou je grilovací koření. Tmavý obal respektuje současné trendy a místní spotřebitelskou kulturu. Největší výzvou byla fotografie a foodstyling. Celá série fotografií vznikla v našem studiu. Maso na grilu bylo jednotlivě nasvíceno zespodu, pro efekt zvýraznění obrysu a zachycení věrnosti světla při grilování. Věnovali jsme se také detailům v foodstylingu dipů a salátů, protože fotografie byla důležitou součástí designu tohoto obalu.

packaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dippackaging maspoma dip