logo klient bonjam

#packaging #design #graphic #food #groceries

Jako kreativní agentura specializující se na obalový design neustále hledáme inovativní způsoby, jak propojit estetiku, funkčnost a příběh značky. Pro nový koncept designu konzervovaných fazolí na českém trhu jsme se rozhodli pro svěží a hravý přístup, který kombinuje fotografii a ilustraci. Tento vizuální styl přináší do kategorie luštěnin zcela nový rozměr – namísto tradičního, často utilitárního vzhledu jsme vytvořili design, který spotřebitele vtáhne do dynamického světa chutí, barev a kreativity.

Kombinací moderní fotografie a ilustrace jsme vytvořili design, který osloví širokou cílovou skupinu – od mladých městských zákazníků hledajících inspiraci v kuchyni až po rodiny, které ocení praktičnost a hravost v jednom. Výsledkem je série konzervovaných fazolí, která nejen že vypadá skvěle na pultech obchodů, ale také podněcuje spotřebitele k experimentování a radosti z vaření. Tento koncept přináší do tradičního segmentu potravin nový vizuální jazyk a činí z běžného produktu stylový prvek moderní kuchyně.


bonjam packaging proteinovy koktejl