+426%
Uživatelé na webových stránkách
-69%
Znížená cena konverzie oproti odhadu
100%
Využití kapacity klienta po 3 měsících spolupráce
3
Marketingové kanály – reklamy Google, Facebook Ads a SEO
Abychom oslovili cílovou skupinu, vytvořili jsme hravý design concept s jasnými a veselými barvami a jednoduchým, přímočarým sdělením. Náš klíčový vizuál obsahoval 3D model Tour Eiffel z kostek a náš copywriting zdůrazňoval výhody mateřské školy.
Kampaň jsme realizovali prostřednictvím několika kanálů, a to jak online, tak offline. Naše online kanály zahrnovaly Facebook, Instagram a Google Ads, které byly cíleny na rodiče v Praze s jasnou vyzvou navštívit webové stránky. Naše offline kanály zahrnovaly rozhlasovou reklamu, tištěné letáky a venkovní banner, který byl umístěn na budově lycea. V průběhu tří měsíců jsme využili více komunikačních kanálů, online i offline, abychom oslovili rodiče dětí ve věku 3-5 let z Prahy. Organizovali jsme také focení v prostorách lycea, abychom představili vybavení školy, a aktualizovali jsme galerii na webových stránkách o nové fotografie.
Díky odborným zkušenostem našeho týmu s tvorbou a realizaci kampaní, naší pozornosti věnované detailům a odhodlání dosáhnout úspěchu, byla kampaň velmi úspěšná. Cíl byl splněn a předčila očekávání klienta.
Děkujeme klientovi, že nám dal příležitost pracovat na tomto projektu.