Pro společnost Szuma a Szuma jsme vytvořili sérii obalových designů pro prémiovou řadu vín Novohrad. Náš koncept pro tento packaging je postaven na sekundárním grafickém prvku vinařství, a to siluetě hradu Modrý Kámen, která je zakomponována do jinak abstraktních prvků etikety. Tyto vlnité pásy vždy nesou barevné označení odrůdy, vyznačené v identickém počtu písmen do pásového řady – oblohy. Obal působí prémiově a elegantně, s důrazem na estetický minimalismus – dle zadání klienta.

Naším cílem bylo vytvořit logo design, který spojuje tradici vinařství s moderní elegancí. Pro klienta jsme doporučili použít v názvu společnosti své příjmení, protože víno je produkt vázán na osobní přístup majitele k produktu. Za symbol společnosti byla zvolena silueta hradu Modrý Kámen, která je charakteristická pro jejich vinařskou oblast. Tuto siluetu jsme vypracovali šrafování efektem – tvoří tak z poloviny abstraktní motiv, i když s odkazem ke stávající realitě. Logo je dále doplněno elegantním a mírně dekorativním písmem, v bílé a zlaté barvě. Jeho aplikace vyniká maximálně luxusně a elegantně na skleněných a dřevěných površích. Jako sekundární prvek firemní identity je později použit samotný symbol, který krásně doplňuje vizuální komunikaci společnosti na detailech při úpravě volných grafických ploch reklamních předmětů a firemních materiálů.

 

Projekt: Winery Branding Identity
Art Director: Martin Kuspal
Agentura: MAISON D’IDÉE
Vytvořeno v roce: 2013